söndag 9 mars 2008

Frågvis!

Nu har de värsta känslostormarna lagt sig och jag börjar tänka på hur det kommer bli på det nya jobbet. Jag har massor av frågor! Kommer jag ha ngn upplärning, vilken tid ska jag börja, vad är det för folk som kommer bli min nya kollegor, vad har de andra layoutarna för utbildning, har jag höj- och sänkbart skrivbord (viktigt, hehe!), vilken version av programmen använder de, och hur fanken ska vi få ta på en lägenhet!?
Jag har såklart egentligen många fler undringar, men det var dem jag kunde komma på nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, Anna lilla.... (jag låter som en pensionär, haha). Allt kommer gå såååå bra! Jobbet kommer du lösa galant - det finns få personer en chef skulle uppskatta så mycket som dig! Du är verkligen en guldklimp i arbetslivet :)
Och privat med såklart - så allt kommer gå lysande! Jonas kommer säkert hitta nåt snitsigt datajobb där han kommer trivas som fisken i vattnet! Ni har ju alla möjligheter nu!
Kommer följa varje steg ni tar här på bloggen!!
LYCKA TILL!!!

cajza sa...

"Lilla vackra Anna"..............Du undrar hur dina nya kollegor kommer att bli.....jag hoppas att de kommar att vara snälla mot dig och att du får många nya goa kompisar. En sak är klar att VI kommer att sakna dig JÄTTEmycket.....men via denna blogg kommer vi att kunna följa dig på dina strapatser i Den Stora Kungliga Hufudstaden. PUSS & KRAM
från AnnaCajsa

Anonym sa...

Ja, vad var det jag sa! jag visste det från första början. Du är ämnad för större saker än o sitta på lokaldelen och stöna över storkunder!!! Tänk, dom slipper du nu. Är helt övertygad om att det kommer att gå bra för dig. Fast det är klart: roligare, smartare, snyggare och partygladare arbetskamrater än oss kan du nog inte räkna med!!!?!! Men, vi får ta hand om dig när du är hemma o hälsar på. LYCKA, LYCKA till i den stora, stoooora staden. Kram Anita