måndag 10 mars 2008

Lägenhetssökande

Idag och igår har jag mailat på ca 30-40 lägenheter, förhoppningsvis får jag napp på ngn.
Nästa steg blir att antingen gå med i en bostadsförmedling (som kostar) eller att lägga ut en egen annons. Det sistnämnda lutar det åt. Men jag får ge det några dagar och vänta om jag får svar, alla är ju inte datanörd som jag (som har mailen uppe hela dagen).

Imorgon har vi öppet hus på jobbet. Det har städats, pysslats och fejats på jobbet hela dagen. Jag har känt mig lite halvt medverkande, vilken är ganska ovanligt för mig, men jag har haft så mycket annat att tänka på...

Nu ska jag fixa lite foton till Jonas, som ska lägga ut annons på blocket. Ingen som är sugen på inlines, längdskidor, pjäxor till längdskidor? Mycket bra pris, only for you! :)

1 kommentar:

EMELIE sa...

Va fin blogg, girl!! Jag kommer att följa den maniskt =) Nu får vi snart säljare på besök... håll i hatten!!

KRAM
Em