torsdag 11 februari 2010

Bed rock


Har ni hört den här låten? Eller rättare sagt, har ni lyssnat på texten? Helt hysteriskt rolig!

Det här är mina favoritstycken:

I Hate To See Her Go, But I Love To Watch Her Leave
But I Keep Her Running Back And Forth,
Soccer Team


Äh va, fotbollslag?

I See Me With Her, No Stevie Wonder,

Äh va, för att Stevan inte kan se eller?

She Don't Even Wonder, Cuz She Know She Bad,
And I Got Her Nigga, Grocery Bag.


Äh va, bärkasse?

Baby, My Room Is The G Spot,
Call Me Mr. Flintstone,
I Can Make Your Bed Rock


Äh va, hur blev det rum så känsligt, och vad har Flinta med det här att göra...? (förresten, jag vill inte veta det sistnämnda)

Let Me Think, I Guess It's My Turn,
Maybe It's Time To Put This Pussy On Ya Sideburns


Det här vill jag nog heller helst inte veta...

I Love Ya Sushi Rolls, Hotter Than Wasabi.

Herre...

Jag älskar den här låten, vilken underbart töntig text. Den här kör på vi på lördag tjejer!

2 kommentarer:

Julia-Tankestorm sa...

Ha! jag kan, jag kan!! Alltså varför fred flinta var med!! För Fred Flinstone bor i staden Bedrock :D (yäääsch ajm söch a nörd!)

Anna Nilsson sa...

Bra Julia! Du kan du :)