torsdag 18 februari 2010

Kungsholmenrundan

Jag har ju inte orkat blogga om helgen än. Utekvällen i lördagskväll var helt enkelt för rolig, jag vet inte vart jag ska börja!

Som några av er kanske vet, har vi på jobbet en tradition av att festa i olika stadsdelar. Tidigare har vi utforskat Söder och Odenplan, nu var det dags för Kungsholmen.

Lördagskvällen började med ren och skär stresspanik för min del. Jag hade planerat tiden helt fel och fick därför göra mig i ordning i raketfart. Antar att det kan ha en del i att jag glömde kameran hemma. Dessa fotona har jag därför snott av Nathalie.

Kvällen började på Primo Ciao Ciao på Hantverkargatan. Vi var 17 tjejer som skulle krubba och dricka, servitören fick alltså fullt upp.

Här är vi på sunkhaket Viper Room, kvällens tredje (?) bar. Shots för 19 spänn... Botten upp!

Som vanligt hade alla fått uppdrag för kvällen. Jag lyckades bara lite halvt med mitt, som var att ställa mig bakom baren o blanda drinkar. Jag hade ingen lust att åka ut i kylan, så jag höll mig till rätt sida av baren med att hälla upp budgettshots!

Här försöker jag hjälpa Anna med hennes uppdrag, att låtsas att hon skulle vara med i nästa veckas Melodifestival. Inga foton på Anna hann jag utropa innan hon själv pinnade iväg och fotografen tog tillfället i akt och fotade några av oss utan den stora stjärnan (dock lyckades han klippa bort mig, antar att jag var rätt dryg i min managerroll).

Kul att se att ni fortfarande har "det" tjejer! Småkillarna var sjukt impade.... Småtjejerna inte lika mycket. Därför (okej, inte bara därför) drog vi därför snabbt vidare till nästa ställe.

Fest och dans på Lemon Bar!

Daaaancing with läppstift på mina tänder.

Fler bilder från kvällen finns på facebook, för er som känner mig på riktigt. :)

Inga kommentarer: