torsdag 18 februari 2010

Vintage Stories

Igår följde jag med Nathalie och Susanne till Kappahls presskontor för att spana in deras senaste vintagekollektion.

Damkollektionen var fin, men inte riktigt min kopp te om man säger så (blommigt och vippigt har väl aldrig riktigt varit min grej?). Trots det kommer jag absolut överväga Kappahls barnkläder när jag ska köpa present till min lilla systerdotter nästa gång.

Det bjöds på mat och söta cupcakes.

De hade verkligen lyckats med att få fram en härlig 50-talskänsla på det lilla, lilla presskontoret.

Barnkläderna var som sagt klart bäst!

Nathalie spexar loss.

Tyvärr blev jag något besviken när jag kom hem och tittade i goodiebagen. I den låg ett förkläde, muffinsformar och sist men inte minst....disktrasor! Okej, att de har inspirerats av 50-talet, men har vi inte kommit längre än så, sen dess...?

Foto: Susanne Lolling, Nathalie Stjernfeldt och jag själv.

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Det ser ut som att jag har tre händer!

Anna Nilsson sa...

Jag gissar på att du har snott en av Sus!

Ester sa...

Hej moster Anna!

Ja, muffinsklänningen hade jag nog allt varit ganska söt i! :)
Nu ses vi snart!!
Kram och dreggelpuss

Anna Nilsson sa...

Synd för dig Ester att den inte hinner hamna i butik innan jag kommer till Halmstad. :P