söndag 3 augusti 2008

Bevvan is back

Jag borde kanske gått ut igår kväll, det verkar ju ha varit en riktig höjdarkväll här i Stockholm. Men jag var ärligt talat skittrött. Jag stannade hemma med Jonas och en stor chipspåse och kollade på gamla avsnitt av Beverly Hills.


Det var riktigt kul att kolla in kläderna i Bevvan. Det modet är verkligen tillbaka, fast i en lite modernare tappning. Vissa av er som läser min blogg just nu håller säkert inte alls med. Men vad sägs om ljusa Levis, gärna trasiga eller avklippta som shorts? Eller kanske stora kavajer, gärna med uppvikta ärmar med en enkel t-shirt under? Blommiga klänningar, höga midjor, transparenta material, lager på lager...jag kan fortsätta längre. Roligt att se hur allt kommer tillbaka förr eller senare, vare sig man vill det eller ej. Om vi ska fortsätta följa Bevvan-modet ett tag till så kanske vi får vika hädan för magtröjor, synliga stumpor i skor (tex till jeansshortsen) och puff-luggar?

Kolla in den här bilden. Spets, som Kelly har på sig, ska ju bli höstens stora grej enligt modebloggsligan.

Inga kommentarer: