onsdag 20 augusti 2008

Nu har vi lämnat ännu en tidning. Ikväll blir det fest! Eller...middag och lite drinkar iaf. Gott!

På lunchen diskuterade vi sjömanskostymer (fråga mig inte hur vi kom in på det). Det visade sig att vi var ett helt gäng med tjejer (jag, Johanna, Jessica och Camilla) som hade anammat trenden när vi var yngre. Det verkar faktiskt tom varit samma år, trots att vi är olika gamla. Jag hade sjömanskostym (short, blus och en liten hatt) på en skolavslutning ngn gång på lågstadiet, en annan av tjejerna hade det när hon gick i sexan, en annan när hon gick i sjuan och en annan när hon gick i nian. Riktigt lustigt.

Jag undrar om vi kan fixa fram bildbevis på något sätt....?

3 kommentarer:

Sara sa...

när jag gick ur 2:an på lågstadiet hade jag det med :)och vi är väl lika gamla? hehe :)

Sara sa...

jamenvisst var den urusel, 27 dresses! ingen tvekan om den saken. men väldigt underhållande ändå :)

Anna Nilsson sa...

Förresten så hade jag missat att ännu en, Susanne, hade outfien samma år. :)