måndag 18 augusti 2008

Väldigt "vuxen" helg.

Som vanligt blev det dåligt med bloggande under helgen. Men denna gången har jag faktiskt en bra anledning. Jonas och jag har varit på bröllop i Uddevalla i helgen. Det var Jonas syssling/barndomskompis Magnus och hans flickvän (nu fru) Malin som gifte sig. Temat på bröllopet var rockabilly och hawaii och det var så himla fint! Trots att jag knappt känner dem, så kom gråten ett par gånger. Jag hade faktiskt inte träffat någon av gästerna förut, så det var lite nervöst. Men det gick bra ändå.


Förresten, det är inte allt som har hänt ihelgen. Tessan och Matz har ju blivit föräldrar till en liten pojke! Så det har varit mycket tårar för min del ihelgen! Jag kommer inte åka till Halmstad förrän om ca en månad, så jag hoppas det kommer tas en del foton! Denna bilden lånade jag från webbisar. Är han inte söt?? :)

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilken sötis!

Anonym sa...

Vad fina dom är! Kul med lite annorlunda bröllop.