lördag 23 augusti 2008

Upp och hoppa...

...ligg intä å drrrra daj.

För det är precis vad jag gör. Dags att sätta igång dagen. Planerar att åka in till stan och hitta ngt gudomligt sött till Tessans lille pöjk (hon lär ju inte läsa den här bloggen ändå). Sen blir det (om jag får välja) även lunch på stan, innan vi åker hem.

Ikväll ska jag och Sandra ut o festa för första gången på flera månader. Vet ni att hon och jag inte har varit ute på något ställe här i Stockholm sen jag, Jennie och Malin var här i vintras? Då bodde även Johanna i Stockholm. Såhär såg det ut då, på Debaser:

Sandra, Malin, Jennie och Anders.

Anders, jag och den äckliga ölen.

Johanna och jag ser skumma ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Viiilket party! =)

Jag hör av mig när jag ska till Sthlm förresten!! Vet inte när det blir, men förhoppningsvis ganska så snart...

PUSS KRAM