torsdag 28 augusti 2008

Keeebab

De senaste dagarna har jag varit otroligt sugen på Gamletulls (i Halmstad) kebabpizza. De har den bästa kebaben! Jag, Anna-Carin och Hebbe brukade äta lunch där när jag jobbade på Lokaldelen. Och där har vi det. Egentligen saknar jag nog mina gamla jobbarkompisar. Och det är väl inte så konstigt? De är ju underbara! :)
För dem har troligtvis livet fortsatt som vanligt, bara att det sitter en Malin på "min" stol istället för en Anna. Men för mig är det mesta annorlunda. Nytt jobb, nya jobbarkompisar (supergulliga), ny bostad, ny stad. Livet går vidare, men ibland ser man tillbaka och blir sugen på kebabpizza igen.

2 kommentarer:

EMELIE sa...

Och vi saknar dig!

Anonym sa...

men anna, du får se till att komma ner o ta en kebablunch med oss...så ska t.o.m. jag se till att följa med!! kram elin