söndag 14 september 2008

En flygkrasch till...

Det har varit så mycket flygkrascher nu, att Jonas "logiska" syn på det hela inte håller längre. För ett par veckor sen lyckades han nästan övertyga mig om att en flygkrasch betyder att det kommer dröja länge innan nästa. Men nej, det har ju varit hur många som helst på sistone, och innan allt satte igång så drömde jag även om flygkrascher.
- Men tänk om vi (jag & Mira) kommer åka med värsta skrangliga budget-flyget till NY?
- Nej det kommer ni inte.
- Nej.
- Inte över Antlanten.
- Okej.
Kanske låter som att jag låter mig övertygas lätt...? Nja...mitt huvud vet ju att vi inte kommer krascha, men magkänslan är rädd. Äsch, folk flyger ju hela tiden. Men lätt att jag ska skaffa insomningstabletter asså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här gör det ju om möjligt ännu tryggare att flyga för dig, eftersom chansen för en ny flygkrasch minskat ytterligare p g a ännu ett plan störtat.

Anonym sa...

Åh, Anna det kommer gå bra! Jag längtar till ni kommer!