måndag 22 september 2008

Helgen i Halmstad

Helgen har varit super! Har hunnit med hur mycket som helst, bland annat att hälsa på de "gamla" jobbarkompisarna på Lokaldelen, gå på stan, ha en spelkväll utan spel men med mycket snack, träffat bebisen Zacharias, ätit frukost på Scandic med syrran och svågern, gå på stan lite till, festat, varit bakis, umgått med paranteserna. Ja, en hel del alltså.
Nu är jag tillbaka i Fjollträsk och på jobbet. Har en del att göra. Ska gå lite tidigare idag för jag ska på ansiktsbehandling. Lyxigt värre va?
Sayonara!

2 kommentarer:

Krisse sa...

Det var roligt att spinga på dig i lördags. Tog en liten stund innan jag kopplade att det var du, blond och allt. Grymt snyggt.
Ha det bäst och hälsa sthlm från mig
Kram

Sara sa...

åh, jag trodde bara att det var vi norrlänningar som kallade stöschölm för fjollträsk ;)

jamen det där med att bebisran ska likna pappan är ju helt sjukt egentligen, har nämligen hört det förut! galet... undrar om det är sant?