onsdag 10 september 2008

Höst


Det är höst i luften nu, jag som bara vill hem "måste" inom stan en runda. Har ju fått ett så himla bra erbjudande från H&Ms nätsajt, men jag vill inte köpa utan att prova. Inte när det gäller lite dyrare plagg iaf. Så jag får dra min trötta kropp till närmsta H&M, som är på Ringen. Inte så långt, men om jag inte hittar jackan där så "måste" jag ta mig till Götgatan, och om jag inte hittar den där så "måste" jag ta mig till....ja, och så fortsätter det.
Hade egentligen inte tänkt köpa någon ny jacka (trots att jag behöver en), men nu fick jag 50% rabatt, och då får man ju passa på. Eller? Ska jag bara åka hem, tända ljus och lösa lite korsord framför ett dåligt tv-program?

1 kommentar:

EMELIE sa...

Tycker det låter helt underbart med både 50% rabatt, OCH slappa framför ett kasst program =)