onsdag 3 september 2008


Funderar kring det där med bloggande. Min blogg kommer antagligen aldrig bli speciellt rolig. Jag är alldeles för politiskt korrekt helt enkelt. Bryr mig för mycket om vad andra tycker och jag kan inte bestämma mig för vem av alla mina "jag" som skriver. Är det dottern, kompisen, flickvännen eller den "hårt" arbetande Annan?
Funderar därför på om jag verkligen ska fortsätta blogga... Jag tycker det är kul. Men om ändå ingen läser så kan jag ju skriva en privat dagbok istället, där jag "får lov" att vara hur politiskt inkorrekt som jag vill.

Men se, lika glad för det är jag.

6 kommentarer:

Mathilda. sa...

Klart du ska fortsätta blogga här! Annars har ju inte jag nåt att roa mig med på jobbet =) Kram M

Anonym sa...

Precis! Instämmer med Mathilda! Vi behöver ju lite spänning i vardagen här på jobbet =) KRAM

Anonym sa...

Jag tycker också att det är viktigt att du fortsätter att blogga, så att man vet vad du hittar på och sånt.

Malin sa...

Jag läser också din blogg o tycker att det är kul att läsa om ditten o datten :) Kram

Anonym sa...

Nej!!! Du måste fortsätta med bloggandet. Det är nog fler än du tror som följer dina eskapader!

Kram Clara :)

Anonym sa...

Klart du ska fortsätta! Jag läser! :) Kul att se vad du hittar på där uppe i storstaden. Förresten, jag ska dit nästa helg. Edvard ska göra högvakten å jag hänger på å tittar :) Kram på dig!