fredag 13 juni 2008

Bakis idag. Bakisdag. Bakfull. Trött.


Sitter på jobbet och gäspar efter en riktigt rolig utekväll igår!

Kvällen började med mingel, rosévin och god mat (mmm vaniljpanacotta) på Nox. Jag och jobbarkompisarna hade riktigt trevligt. På vägen därifrån gjorde jag en ganska dum men rolig grej. Ni som vill veta får fråga, en ledtråd är att det har med alkohol och goodie-bags att göra.

Sen gick vi vidare till Riche. Det startade inte så bra där. Jag råkade knuffa till ett bord sa att en man fick hela sin öl över sina vita byxor. Ja, jobbigt...men men...klumpeduns. Efter den händelsen hade vi skitkul! Jag var ganska dragen, träffade två nya "kompisar". Ja, de var typ mina BÄSTA och ROLIGASTE kompisar igår, hehe. Jag utnämnde dem till mina egna Philip och Fredrik och jag blev deras Carina Berg. Efter mera rosévin så märkte jag att världen snurrade lite för fort, så jag åkte hem och la mig.

Ikväll ere fest igen!

P.S. Fler bilder finns i bilddagboken. D.S.

Inga kommentarer: