söndag 15 juni 2008

Party-people


I fredags, efter en heavy bakfylla på jobbet, så fortsatte festandet hemma hos Mira. Vi började med pizza framför ett par avsnitt av SATC. Sen dök tidningens fotografer upp och festen startade. Som vanligt dracks det stora mängder rosé, och när den var slut tog åkte vi hem till Nathalie som bjöd på mer att dricka. Jag som inte ens hade tänkt dricka ngt under kvällen, följde sedan med till både O-baren och till Village. Efter en budgetversion av det klassiska "Stureplans-
champagne-sprutet" (folk kastade is på varandra istället) så kände jag att det var dags att bege mig hem. Klockan var då ca 3 på natten och det var fullt med folk ute och helt ljust! Det var faktiskt riktigt mysigt att promenera ner till T-centralen och åka hem. Somnade med alla kläderna på, på soffan...lodisbeteende eller? Nu blir det ingen mer alkohol för mig på ett tag....fram till fredag iallafall. :)

Det blev en riktig slappedag igår. Jag och Jonas gick på stan och shoppade. Jag fyndade ett par plagg på sommarrean som har satt igång här i Stockholm. (Faktiskt väldigt sugen på att shoppa lite till imorgon efter jobbet, har ju ingenting att ha på mig på midsommarafton!)Lite senare åkte vi hem till Sandra och Anders. Som vanligt slappade vi framför en bra film och svullade snacks. Det var en helt perfekt lördagskväll men tanke på mitt festande under tors- & fredagen.

Inga kommentarer: