måndag 2 juni 2008

Avslöjandet...

Hoppsan, glömde ju avslöja vad jag och Sandra hittade på i fredags. Självklart, (som flera av er gissade) var det hårrelaterat. Vi gjorde en avfärgning. Håret är ganska mycket ljusare nu, och går åt orange. Så vill jag ju inte ha det...men pga lite hemliga grejer, så har jag inte gjort någonting åt det ihelgen. Jag ska göra en fotogrej, där det passar utmärkt att vara rödhårig (mer om det senare). Kommer troligtvis lägga i ännu en toning ikväll som går mer åt det askiga hållet (brungrått typ, hehe).

(Älskar jag paranteser eller?)

Vilken underbar helg det var, ville aldrig att den skulle ta slut! Jag har tillbringat största delen av helgen på Stora Essingen. Vi har grillat, solat, kollat på film, tjabbat och bara tagit det lugnt. Mer sånt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men...du glömde bilden på håret...;)
kram kram Elin

Anonym sa...

Tjabbat, är det nåt nytt stockholmsord du har lärt dig eller?? =)