torsdag 19 juni 2008

Uppdatering från västkusten

Det är fler än jag och bloggar om nya tidningen, se här. Kul!

Nu är jag i Halmstad, i Halland, på västkusten. (för er Stockholmare som inte riktigt vet var Halland är) :)

Tyvärr har jag blivit sjuk, som resten av Veckans NU!-redaktionen varit i omgångar. Det hindrade dock inte mig att hälsa på mina gamla arbetskamrater på Lokaldelen igår. Hoppas jag inte smittade någon!

Efter det trevliga besöket så promenerade jag in till stan och åt lunch med Tess, Josse och en tjej som hette Linda (Josses komvux-kompis). Vi gick sen en runda på stan, jag shoppade såklart lite grejer på H&M's rea.

Det var verkligen jättekul att umgås med Tess som jag inte träffat på många veckor. Hon har allt fått en liten kula på magen....alltså hon har inte blivit tjock...hon är gravid.

Snart ska jag iväg och handla inför midsommar, sen ska jag åka på äventyr med tjejerna. Troligtvis Danska fallen i Simlångsdalen eller kanske till Båstad. Låter jättemysigt, önskar jag mådde bra bara!

Inga kommentarer: