tisdag 10 juni 2008

Plopp sa det.

Johanna, chefredaktör på nya tidningen Glaze, bjöd alla på Plopp precis (tror det var en Gröna Lund-vinst). Hång som jag är så tryckte jag i mig hela på en gång...nu sitter jag här och mår illa...varför lär jag mig aldrig? Glufs glufs!

Drömde i natt att jag var gravid och skulle föda när som helst. Jag var i nionde månaden alltså, men magen var lika stor som nu. Tänkte i drömmen att jag har ju känt mig extra tjock på sistone, men jag har ju inte känt några sparkar....? Hihi, jag måste sluta käka så mycket, men det är så svårt att låta bl när det finns så mycket gott!

Morgonpromenaderna har gått bra iaf. Jonas följer mig till jobbet varje morgon (45 min), sen brukar jag även gå till Gullmarsplan när jag ska hem (10-15 min). Inte har jag sett ngt resultat, men jag känner mig mycket piggare när jag kommer till jobbet på morgonen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hång? Vad är det för konstiga ord du har börjat slänga sig me?! =)
Hoppas det var en sanndrömm....!