måndag 9 juni 2008

Solig helg.


Stockholm är en helt underbar sommarstad. Halmstad är såklart oxå bra på många vis, jag saknar tex sandstränderna. Men vad är det mot att kunna åka ut till skärgården, promenera i gamla stan och att kunna välja och vraka mellan uteservingarna?

Helgen har alltså varit bra! Jonas föräldrar har varit här och hälsat på, så vi har turistat nästan hela helgen. Det enda som har saknats mig är en drink (eller tre) som jag hungrade efter i lördags kväll. Tyvärr fick jag gå in och jobba en snabbis igår (söndag) så jag fick ta det alkoholfritt.

Mer fest blir de troligtvis denna vecka. På torsdag ska jag iväg på mingel och på fredag blir det fest med jobbarkompisarna + ev. tidningens fotografer. Ska bli kul!

Det finns mer bilden från helgen i min bilddagbok.

Inga kommentarer: