tisdag 3 juni 2008

Latmask

Jag vaknade helt klart på fel sida i morse. Gick in i en spik (aj), hittade inga kläder, kände mig småfet (minus "små") och var allmänt stressad.
Känner att jag har rört på mig alldeles för lite sen jag flyttade hit. Försöker gå hem från jobbet lite då och då (tex igår), men 45 min promenad räcker inte för att förbränna allt snacks jag kränger.
Har mailat ett litet förslag till Jonas, som är arbetslös för tillfället. Jag tycker det hade varit trevligt om han följde mig till jobbet varje dag, fram tills att han får ett jobb. Om inte han är sugen på att följa med så kommer jag aldrig upp från sängen och iväg. Kanske hade midjemåttet minskat lite iallafall?
Jag läste precis i Linda Rosings blogg att hon numera har storlek 24 i jeans! På högstadiet så hade jag storlek 27, och jag var smal som en sticka då! Ja, min lilla träning lär ju inte gå så långt iaf.

Inga kommentarer: