måndag 30 juni 2008

Besök från Hstd

Min jobbarkompis Nathalie påminde mig precis om att jag inte bloggat på jättelänge. Sorry! Jag har helt enkelt inte haft tid. Senaste veckan har innehållt mycket stress, och även en hel del roliga saker. Vi har och har haft massor att göra på jobbet iom att det börjar nalkas semestertider. Nu har vi över en vecka kvar till nästa lämning, och kan pusta ut litegrann iaf. Hoppas ni alla har köpt nr 13 som finns ute i butik nu!

Anna och Frida hälsade på ihelgen, jag vet inte om jag ngnsin sett ngn shoppa så mycket på så kort tid. :) Vi har förutom shoppingen oxå ägnat tid åt festande (fredagkvällen) och ätande (lördagkvällen). Vi var på en supermysig restaurang på söder som heter Koh Phangang. Jättegod mat och supermysigt! Vill dit igen och igen och igen.

Nu ser jag framåt, mot en troligtvis hyfsat nykter vecka (förutom lördag). Hoppas på besök snart igen!

Inga kommentarer: