måndag 14 juli 2008

Båstadrapport


Som ni vet så var jag i Båstad i lördags, och en rolig kväll blev det! Trots att jag är ganska skeptiskt till hela tennisveckan-fenomenet, och hemlängtan efter en snabb visit hos mamma och pappa så blev det bra till syvende och sist.

Vi bodde hemma hos Madeleine, som har jobbat på Veckans NU! tidigare. Hennes föräldrar har hus där och vi fick bo i deras "lillstuga" och det var hur fint som helst. Vädret var det lite värre med, i ena stunden var det strålande sol och i andra så öste det ner. Men som Mira säger, "you bring your own weather", så vi hade det kul ändå. Madeleines bror är barchef på Loft som hör till Pepes, så han fixade in oss där. Tyvärr inte mycket till kändisspaning, förutom Patrik Ekwall och David da Silva då...

Idag är jag riktigt riktigt trött. Jag har nog inte sovit ut ordentligt på en vecka, så ikväll så måste jag komma i säng i tid!

Fler bilder kommer snart, jag lovar, ska bara orka ladda upp alla. Jag ligger verkligen efter...

Dessa bilder har jag lånat av Nathalie (som har hur mycket roliga bilder som helst från kvällen).

Inga kommentarer: