onsdag 9 juli 2008

Möhippa

Möhippa igår för Cissi, Frida förlags receptionist. Vilken fest det var! Vi började på jobbet med lite frågesport med "tokiga" kläder och diverse uppdrag som straff vid fel svar. Sen åkte vi vidare till Pub Anchor, ett rockställe med karaoke! Dock inte riktigt den sortens karaoke jag är van vid, alltså tokfulla brudar som sjunger (skriker?) falskt till schlagerlåtar. Nej, här var det killarna som rulade, och de var grymt duktiga. Alltså en hel del prestationsångest, så jag tänkte stå över. "Nej nej inte en chans att jag går upp på scenen" sa jag ca fem min innan jag ylade loss till Wind of change tillsammans med Julia. Ja ja, imorgon är en annan dag, idag alltså. Ganska sliten...men idag kommer Jennie och hälsar på i huvudstaden! Det är bara att köra på.

Har tyvärr lite problem med att ladda över bilder från kameran just nu, kommer senare!

Inga kommentarer: