torsdag 10 juli 2008

Jenka is in town...

...och igår åkte vi, Jonas, Sandra och Anders ut till Ingarö för en sväng med båten. Jag var ju rätt så bakis efter möhippan, men efter lite mat började det kännas mycket bättre, fast sen kändes det lite sämre igen när vi körde tillbaka i full fart.
Jag är verkligen rädd för allt...ngn som har förslag på hur jag ska bota det eller?
Tyvärr glömde både jag och Jennie våra kameror i båten, typiskt, men Anders skulle nog hämta dem idag.

Vi har ännu inga större planer för kvällen. Jennie är på stan och shoppar loppan (?) tillsammans med Jonas just nu, och jag tror jag joinar henne när jag slutat. Jonas ska faktiskt på en arbetsintervju i eftermiddag. Efter den blir det väl mat ngnstans och eventuellt en bira eller två på Mosebacke, mysigaste uteserveringen i stan (ok, jag har har inte hunnit med så många än, men bästa hittills iaf).

So long pals!

Inga kommentarer: