lördag 19 juli 2008

Vad händer ihelgen då?


Jag har ingenting planerat, eller rättare sagt, jag har planerat att göra ingenting. Och det ska faktiskt bli väldigt skönt!

Det var riktigt kul att jobba igår. Efter en ganska händelselös vecka så fick vi ett ryck och gjorde lite ändringar i tidningen. Jag tycker det blev riktigt bra, hoppas ni tycker det oxå. Resultatet går att se i nr 16.

På kvällen åt Jonas och jag på Donken, sen åkte vi hem och kollade på Capote. En riktigt bra film med verklighetsbaserad historia. Kanske lite seg, men det är väl så verkligheten är? Iaf jämfört med alla de fiktiva filmer som produceras (ack, ack, ack va gammal jag lät där). Ikväll ska vi faktiskt se en sån film, en oseg film förmodligen, Hancock.

Hoppas även på att piffa upp lägenheten nu i helgen. Köpte tyg för länge sen, för att kunna hänga upp i brist på tavlor. Vi har ju inte fått med oss så mycket ramar och sånt där "lull lull" upp hit från Halmstad. Just nu är väggarna alldeles kala. Idag bjuder jag faktiskt på en bild på en del av vårt hem. En av de få städade delarna. :)

Inga kommentarer: