måndag 28 juli 2008

Helgen i Halmstad

Helgen var. Vi lyckades anlända till Halmstad redan vid 21 på torsdagen, och därför hade vi turen att hinna träffa mina föräldrar och Heléne (moster) och Peter en sväng.
I fredags solade och badade vi i Tylösand. Solen stekte och vattnet var alldeles klart och fint! På fredagskvällen träffade jag och Maria några gamla jobbarkompisar på Morfars uteservering, men var vi rätt trötta och gick därifrån ganska tidigt.
På lördagen åkte vi på hantverksmässa i Båstad, passade även på att bada där. Så härligt, om det inte hade funnits en massa getingar på plats. Jag avskyr getingar!
På lördagskvällen hade Jimmy 30-årsfest, självklart var jag där och partajade. Det fick avsluta helgen i Halmstad, för på söndagen träffade vi mamma och pappa bara en kort sväng innan vi åkte tillbaka till Stockholm. Så, det var en kort sammanfattning av helgen! :) En veckas semester hade inte varit fel. Men men... det är rätt okej här i Stockholm oxå.

I eftermiddag ska jag till Sandras skola och få pedikyr. Ikväll ska jag och Sandra trixa ihop hennes specialarbete som ska vara inlämnat på onsdag. Vi är alltså ute lite i sista minuten, men det ska nog gå ändå.

Inga kommentarer: