torsdag 24 juli 2008

Min super-nojja

Jag måste sluta stressa upp mig över denna helgen. Det här oroar mig:

1. Hur ska jag kunna planera in den här helgen för att träffa så många som möjligt?
2. Vad ska jag ha på mig?
3. Kommer folk tycka att jag har blivit fet?
4. Tycker folk att jag har blivit en stropp?
5. Kommer folk tycka att mitt hår ser för jävligt ut?
6. Bryr sig folk överhuvudtaget om att jag kommer?

Tänk om jag bara kunde sluta oroa mig för vad andra tycker och tänker. Det i kombination med att jag skulle kunna gå ner ett par kilon hade väl gjort mig till en lyckligare och mindre oroad person? Lite brunare ben hade nog oxå hjälpt.

Efter det här avslöjandet så blir det nog ett par ytliga inlägg på rad, bara så att ni vet...för att kompensera.

1 kommentar:

EMELIE sa...

Du är helt fantastisk Anna, du ska inte behöva bry dig om vad andra tycker... vem kan inte tycka om Anna? :-)

Hoppas vädret i Sthlm är lika fint som här!

EM