tisdag 29 juli 2008

Var ju på pedikyr igår, ngt alla borde ha möjlighet att unna sig då och då, synd att det är så himla dyrt här i Sverige... Jag går till Sandras skola, där en timmes behandling kostar 260 kr (ca halva priset jämfört med "riktiga" salonger). Helt okej tycker jag, för att bli av med ett helt berg av äcklig hud (och då filar jag faktiskt mina fötter regelbundet) och samtidigt koppla av under 60 minuter.

Efter behandlingen sprang jag faktiskt på A-K och Barre, ett par bekanta från Halmstad. Jag visste inte ens att de bodde här så det blev en överraskning!

Resten av kvällen spenderades med Sandra framför datorn då vi gjorde klart hennes specialarbete. Nu får vi hålla tummarna för att allt blev rätt!

Ikväll planerar jag och Jonas ett kvällsdopp på en badstrand någonstans här i Stockholm, troligtvis blir det Essingen. Längtar!

Inga kommentarer: