fredag 30 maj 2008

Sliten men glad ändå.


Nu har det varit fest efter jobbet två dagar i rad, så jag känner mig lite sliten. Men det har varit kul. Ni kan se bilderna i min bilddagbok eller på facebook (om du är min vän där). Jag har inte lagt upp bilderna från Aftonbladet-festen igår, men det kommer så småningom.

Det har varit härligt varmt idag. Tjejerna på tidningen och jag gick iväg till sjöstaden och åt en god och bastant lunch, bra för fylletarmen. På vägen tillbaka matade Susanne och Mira några söta små ank-bebisar.

Nu ska jag sitta här på jobbet och svettas ett tag till. Om ett par timmar ska jag bege mig hem till Sandra. Vad jag ska göra där kan jag avslöja imorgon. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken cliffhanger!

Mia sa...

Din buse! Blev det bra???

Anonym sa...

hmm, kan det vara en ny frisyr? hihi