onsdag 23 april 2008

Drama på veckans nu...

Har en känsla av att jag kommer få sitta över på jobbet denna vecka. Har lämning redan på måndag så allt måste vara klart på fredag. Men det gör inget, det är ju roligt iaf.

Igår orsakade en av mina jobbarkompisar lite drama här på kontoret när hon spillde kaffe på golvet. Som tur var (trodde vi) så träffade hon inte några sladdar, men oj va fel vi hade. Efter ett par minuter, och mitt inne i ett samtal om att vi måste börja "backa up" så hör vi ett fräsande och ser rök komma från grenkontakten. Efter lite panikerande så lyckades ngn av oss dra ut sladden, och vår arbetsplats var räddad. :)

Efter jobbet igår så åkte jag in mot stan och shoppade lite. Fick bland annat tag på den fina klänningen på bilden från American apparel.

1 kommentar:

Anonym sa...

O herregud, lite värre drama än här måste jag medge, trots att scannern gick sönder härom dagen när Måns sprutade luft i den;) Men det gick bra!
Låter som du har det bra i alla fall, om inte annat mår man ju bra efter att fått tag i den fina lilla klänningen! Lyckost!! kram kram Elin