fredag 25 april 2008

Hoppas ingen har missat att nya Veckans NU är ute i butikerna (?). Spring och köp nu vänner! :) Till och med Tessan, som inte har ngn vidare kändis- eller tidningskoll (sorry Tess) har varit och köpt den!

Fick även höra från en bekant att jag numeraär känd från tv....eller...öh...jag syntes i bakgrunden i programment Kobra på LaChapelle-utställningen. Lite roligt!

Ikväll ska jag iväg med jobbarkompisarna på lite vinförfest på ett annat kontor/förlag (asså jag har ingen koll). Det enda jag vet är att det har med msn och stureplan att göra. Haha. Det ska nog bli kul. Jag ska ha min nya klänning, nya skorna (svarta lack) och min mc-jacka.

Just nu är Jonas på väg till Uddevalla för en begravning, hans morfar har gått bort. Imorgon åker han vidare till Stockholm med första flyttlasset.

1 kommentar:

Mia sa...

Nu har jag oxå köpt Veckans NU. Vad roligt! Det första vi gjorde var att slita upp sidan med redaktionsuppgifter för att leta upp ditt namn! :D