onsdag 30 april 2008

Lista

Lugnet före stormen, har ingenting att göra....men snart så!

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Tandkräm, deo, kam
Äter helst till frukost: Helst?? Frukt, pannkakor, juice. Men jag äter oftast lite bran flakes eller ostmackor.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Ingen koll.
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: NY, och jag skulle vara SJP, typ.
Så här många muggar kaffe har jag druckit i streck: 0, dricker inte kaffe.
Ser helst på TV: Brudiga program som Cashmere Mafie, Sex and the city, Greys anatomy. Fast just nu har jag bara 1:an, 2:an och 4:an. Hopplöst.
Om jag vann (VM) i en idrott skulle jag välja: Jag vill kasta runt på en boll eller en sån där pinne med ett snöre på. Eller, fy f-n va tråkigt. Jag ångrar mig och säger friidrott, men inte diskus eller kula, vill ju inte va butch.
Om jag vann en miljon på Triss skulle jag: Investera pengarna i en lägenhet.
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Att jag inte gjorde ngt roligare efter gymnasiet....jag slet på en restaurang istället...varför? Ja ja, man ska inte ångra saker, det ena leder till det andra.
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Ett år utan julafton.

Inga kommentarer: