onsdag 30 april 2008

Shopping

Som jag skrev igår så åkte jag iväg för att handla igår kväll. Bussresan skulle ta ca en halvtimme, men efter bara två minuter så upptäckte jag att Willys har öppnat en enorm butik i mitt område! Jag studsade ut ur bussen, och väl inne i butiken så ser jag att även Tasty House finns i lokalen. Eufori!

Jag blev löjligt glad. Tasty house är, för er som inte vet, en godisaffär med massa olika roliga saker som bakelser, nötter, chillipuffar (mums), glass m.m. Kedjan (numera?) var ett av mina och Jonas favoritställen i Helsingborg. Jaaa....småbarn roar sig lätt... :)

Tyvärr kunde jag inte handla så mycket mat, kändes onödigt eftersom jag varken har någon micro, gryta eller stekpanna i nya lägenheten. Jag får leva på mackor och sallad (och chips) ett par dagar.

Idag ska jag gå en runda på söder efter jobbet (om jag inte måste jobba över). Hoppas på att hitta skor, jeans, mängder av toppar och eventuellt en kjol. Jä rajt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maste bara saga att ditt liv i Stockholm verkligen later toppen! Det verkar vara som i alla tjejbocker jag har last nu under semestern, alla har handlat om tjejer i storstader, redaktioner, galor, shopping och fester. Ser fram emot nar din bok kommer ut, haha!

Ha det underbart, imorgon ar det jag som aker till Bangkok och ska SHOPPA GARNET! Kul ska det bli!

PUSS