torsdag 3 april 2008

Saker som gör att Elin retar sig på mig :)

I och med det nya jobbet och flytten så har jag börjar noja en del, och har grämt mig rätt mycket i veckan. Elin tycker att jag är helt knäpp och borde skaffa mig lite självkänsla. Här är ett urval av orsakerna:

+ Tänk om det är så att förlaget har mailat fel person? Egentligen så tror de att de har anställt en av de andra som varit på intervju? När jag kommer på måndag så kommer de upptäcka sitt misstag, kanske döljer de det, eller så ser de helt chockade ut när jag staplar in på kontoret.

+ Nu har vi sålt en del möbler, som en stor byrå och Jonas skrivbord. Om vi måste flytta hem igen (för att jag inte klarade jobbet) så måste vi åka till Ikea och handla, igen! Jag och Jonas är jämt på Ikea, och vi har grym otur med deras möbler, men det är en annan historia (sidospår).

+ Jag drömde igår natt att jag flyttade till Stockholm för en utbildning. När jag kom dit på infomöte så berättade de att utbildningen skulle vara i Malmö och delar av Halland. Det var lite jobbigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha, du e bäst;)/elin

cajza sa...

Du är ju för söööööt, Anna.
Det är klart att det är dig de vill ha, du är ju en KANONTJEJ!!!

P&K Cajza

johanna sa...

Det kommer gå skitbra på nya jobbet och i Sthlm, du är ju bäst bäst bäst Anna!