måndag 28 april 2008

Helgen

Helgen var skön, fredagen känner ni redan till genom de förra inläggen. I lördags åkte jag och Anders (Sandra jobbade) ut till Ingarö och kollade på båtplats. Det var riktigt idylliska områden vi besökta, nu får vi bara hoppas att han får tag på en båt oxå.

Jonas kom till Stockholm på eftermiddagen. Det gick riktigt smidigt att packa in allt i lägenheten. För första ggn på ett tag sov jag i en riktig säng....och vaknade med nackspärr, som har gått över nu efter en natt på Sandras soffa. :P

Vi var på Ikea och shoppade lite igår (efter att Jonas hade åkt igen), så ikväll ska jag tillbaka till lägenheten med prylarna. Iom att jag inte har ngt internet och enbart 3 kanaler där så kommer jag bo hos Sandra ett par dagar till. Det är lite svårt att åka iväg och handla utan bil oxå (tror jag), så jag väntar med att flytta in till helgen då Jonas kommer upp igen.

Inga kommentarer: