lördag 5 april 2008

Om igår och idag

Det blev allt lite sorgligt igår när jag skulle sluta. Under 1.5 år så ar jag spenderat 8 timmar om dagen på det stället. Flera av dem har jag nästan umgåtts mer med än min egen familj. Det är rätt sjukt egentligen... Jag och mina numera f.d. jobbarkompisar har nästan varit som en liten familj. Vi hade de lesbiska mammorna Anita & Anna-Carin, de busiga systrarna Anna (jag alltså), Mia och Elin, kusinerna Simon och Kalle, och morbrorn Robban. Haha. :)

Igår kväll såg jag och Jonas på Juno. Det var en riktigt bra film, rolig och sorglig med riktigt bra skådespelarinsatser. Junbug var ju klart bäst, snacka om galen tjej.

Idag vaknade jag strax efter 6 och kunde inte somna om. På tv:n visas en riktigt helylle-amerikansk film så jag slötittar lite på den och stör mig på barnen som är äckligt lillgamla. Mummyyyy my tummy hurts........ Suck.

Ikväll ska vi på fest hos Sandra för idag fyller hon 25 år. Grattis!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna, Anna, Anna...nu får du komma hit o hämta dina 2 GB (1200 filer) som inte får plats på ditt USB!!! Mia har ett heltidsjobb med att få över allt på en skiva;) Hur i hela världen har du kunnat spara på dig sååå mycket grejer på 1,5 år???
Förresten så e det väldigt tyst o tomt i Lokaldelens tjatterhörna idag...Vi saknar dig! kram Elin