torsdag 3 april 2008

Tidsfördriv

Sitter och väntar på att Anita ska bli klar med annonsen hon pysslar med. Ingen idé att jag påbörjar något nytt. Vi ska ha lite utbildning, hon ska nämligen ta över en del av mina arbetsuppgifter här på Lokalden.
Jag slutar imorgon, hennes utbildning börjar idag....hmm...ja det är alldeles för sent! Jag tar inget ansvar för det, men tycker såklart att det är trist. Inget man kan göra ngt åt nu.
En hel hög med annonser ska vi gång igenom, skönt att jag slipper dem idag och imorgon.
Imorgon ja, sista dagen! Det har gått så fruktansvärt snabbt!
Sandra ringde innan (hon jag ska bo hos första veckorna), hon har en illusion om att vi ska börja ta morgonpromenader. Själv hade hon varit ute och sprungit idag, i hela 5 min. Bra jobbat Sandra! Bra början!
Jag har inte tränat på flera månader så jag har ingen anledning att vara spydig på något sätt.

1 kommentar:

Mia sa...

Apropå tidsfördriv....nu har jag oxå börjat blogga så smått: http://mariabernstrom.blogspot.com/

:)