tisdag 8 april 2008

Uppdatering om nya jobbet

Jag har precis fått spana in en liten bortskänkeshög här, en ganska så stor hög med grejer som har skickats till förlaget. Me likey :) Plockade på mitt några cd-skivor (som jag ska ge till Sandra), foundation, läppglans m.m.

Trots att jag känner mig ganska trög och förvirrad så tror jag att jag kommer trivas här. Men just nu har jag många hjärnspöken som talar om för mig att alla tycker att jag är en nolla, helt värdelös och en riktig tönt. Men jag försöker trycka bort dem så gott de går! Jag vet ju att jag är en toppenbrutta med skills! (not! haha)

Nu ska jag åka iväg och kolla på den lägenhet jag och Jonas ska bo i from maj månad.

Veckans motto: Det löser sig nog!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bli skitbra!

Anonym sa...

du är ingen nolla...du är världens bästa Anna. :) Hoppas att lägenheten var fin. Vad har du fått göra på jobbet nu då?? Är sååå nyfiken. kram annica

Anonym sa...

Heja Anna!
Det här kommer att gå huuuur bra som helst! Vi saknar dig här, och är så nyfikna på hur det går för dig. Keep it up!
Kram anita