måndag 14 april 2008

Fullsmäckad dag på jobbet

Oj va mycket jag har haft att göra idag! Nu är omslag och löp vägskickat till repron, och jag borde gå hem. Men jag känner att bloggen och mailen blir väldigt försummad nu när jag inte har uppkoppling hemma.

För er som undrar så har jag det bra. Jonas har hälsat på ihelgen och det har piggat upp mig lite extra. I fredags fick jag en släng av hemlängtan och grät lite på tvärbanan, annars känns det faktiskt som att Stockholm kommer fungera riktigt bra.

Fler positiva nyheter! Jonas var på intervju i söndags, han ska börja provjobba den 5e maj! En sak mindre att oroa sig över! :)

Jag kommer hem till Halmstad ihelgen, men kommer nog inte hinna träffa en massa folk för jag måste packa undan där hemma.

Hoppas alla har det fint! Maila gärna, eller kommentera på bloggen!

4 kommentarer:

cajza sa...

Lilla söta Anna, tänker jättemycket på dig. Det låter ju som allt löper på bra för er, härligt, vad spännande med Jonas. Allt kommer att ordna sig och lite hemlängtan får man klart räkna med.......men det är ju trots allt inte så långt till Halmstad....inte längre än ett tfn.samtal. :) Kiss & hugs AnnaCajsa

Anonym sa...

Det är lite tyst och tomt här på jobbet utan dig. I onsdags var Anna-Carin ledig, och Anita hade ju sin vanliga lyx-onsdag, så jag och elin satt här alldeles själva i kärringhörnan... saknar ditt kackalnde bortifrån hörnet :) Men dina bilder hänger kvar på väggen så vi ser dig i alla fall :) speciellt din favoritbild, hehe...
Grymt kul att jonas fått napp - håller tummarna för att det går bra!
Alla hälsar! Ha det gott och plocka på dig lite mer från den där gratis-högen, hehe...
Kram kram, Mia

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull Anna! Visst får man vara lite lessen i ögat ibland, men du ska se att det kommer gå bra. Jätteroligt att Jonas ska börja provjobba. Håller tummarna för att ni ska trivas i storstaden även om jag hellre vill ha dig här nere :) Kram på dig!

Anonym sa...

Hej lilla Anna, vi saknar dig här!! Låter som att det går bra på jobbet, trots förvirring;) Jag e såå avundsjuk på dig, vill ju också komma härifrån o jobba med det jag vill!!! VI är glada för din skull i alla fall, det är du värd! kram kram Elin