torsdag 23 oktober 2008

Avslöjandet

Det var som vi trodde, You tube lanseras på svenska. Än så länge ser jag faktiskt inte någon större skillnad på sajterna (gå in själv och kolla här). Det kanske blir mer tydligt ju fler som går med och använder sig av den svenska avdelningen.


På lanseringsfesten bjöds vi på smarriga drinkar och hamburgare. Det är faktiskt inte ofta man får ordentligt med mat på såna här vimmel, så det togs tacksamt emot. Festen hölls på Enskilda galleriet på Kungsholmen. Stor och rätt cool lokal, dessutom massor med folk. Mange Schmidt (han som talar ut ni vet?) uppträdde. Andra kändisar som jag spanade in var Kräk-Eva, Skärgårdsdottern Wilma (kommer inte på vad hon heter egentligen), Lulu C Glassigt värre. Men jag var tyvärr inte särskilt peppad för fest idag, och åkte därför hem redan vid halv nio.

Idag fyller min kära pojkvän Jonas år! Vi (Sandra, Anders och jag) ska fira honom på en italiensk restaurang på Södermalm. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: