lördag 11 oktober 2008

Morgontänk

Typiskt mig att vakna kl 6 på en lördag. Kan ha att göra med att jag gick upp samma tid igår för att träna. Japp, du läste rätt, nu har jag satt igång. Börjar lite lugnt med två gympass i veckan, sen när träningsvärken blir lite mindre värkande så vill jag utöka till tre gånger. Nu j-lar ska jag bli av med värk i rygg och axlar, gå ner de där två kilona jag har gått upp senaste halvåret, och få Madonna light-armar som jag drömt om så länge. Fast medan mina armar har fortsatt att vara spinkelink så har Madonna låtit sina växa och växa. Ärligt talat så tycker jag att hon ser hyfsat groteskt nu. Därav "light".

Tillbaka till att vara vaken kl 6 på en lördag. Sandra och Anders var här igår, vi åt kvällsmat ihop (låter väl mycket mysigare än middag) och kollade sen på Idol. Så fort de hade åkt hem så la jag mig till rätta på soffan, och somnade såklart. Nu har jag legat vaken ett tag, och fantiserat om New York. I mina tankar har jag köpt en massa bra hårprodukter, body lotions, testat rouget från Nars (som blivit rätt bra hypat) och köpt fem läppglans från Victorias Secret för 20 dollar. Jag har även funderat över hur mycket pengar jag behöver ha med mig, och allvarligt funderat på att ta ett litet lån hos pojkvännen. Sen blev jag pirrig i magen när jag tänkte på hela grejen med New York, så då var det ju omöjligt att somna om. Nu ska jag ta och kolla in ett nytt avsnitt av Heroes.

Inga kommentarer: