måndag 6 oktober 2008

Fredagen

Jag har fått veta att karaokebaren vi hängde på i fredags är ett känt tillhåll för sexmissbrukare. De liksom träffas där för att gå till närmast liggande park och...ja ni vet... Av det märkte jag som tur var ingenting i fredags, jag skulle nog knappt lägga märke till om jag själv råkade hamna på scenen och skriksjunga It's not unusual....eller vänta lite...det gjorde jag ju...och vänta lite till....jag och några till körde ju även igång pop-klassikern Take on me. Falsettsång alltså. Härligt med flashbacks va?

Kvällens bästa måste ha varit när vi lekte Sanning eller konsekvens och Camilla fick det härliga uppdraget att beställa en pizza med apa. Japp, apa. Jag filmade såklart. :) En annan rolig sak kommenterade ju även Emelie i inlägget här nedan, att några jobbarkompisar fick messa valfri text till valfri person i min telefonbok. Spännande kväll.

Inga kommentarer: