fredag 17 oktober 2008

Veckan, nu.

Det har varit fullt ös på jobbet denna vecka och jag tycker att vi kan känna oss riktigt nöjda. Nummer 22 som vi nyss har lämnat till tryck blev jättebra. Nu får ni se till att pallra er till affären och köpa tidningen nästa vecka.

Vad händer i Stockholm då? Veckan har för många varit fylld av pressvisningar, själv har jag bara varit på två. I tisdags spanade jag in smycken på Östermalm, och igår lite kläder och accessoarer vid Hötorget. Självklart gick jag därifrån med lite fina goodie bags (me like). :)

Ikväll blir det förfest hos Mira och såklart ska vi ut på stan, troligtvis blir det O-baren som vanligt. Imorgon ska jag träffa Frida (från Halmstad) på stan, kan tänka mig att det blir en hel del springande i affärer. Jag ska även försöka klämma in lite glasögonprovning.

Nä, nu fick jag jobb att göra. So long!

Inga kommentarer: