onsdag 22 oktober 2008

Party party

Glömde ju berätta att jag var på lanseringsfest för "Idolboken" igår, skriven av Anders Tegnér. Festen var på Nox, ett ställe där jag varit 2-3 ggr nu, alltid lika bra där.
Det bjöds som vanligt på alkohol och "mat" (=små minisnittar). Som tur var så åt jag lite innan jag gick dit, annars kan det gå illa.
Kändisar på plats: hela gänget från nuvarande Idol-säsongen + lite gamla förmågor, Annika Duckmark (som passade toan för mig, hygglo), Arne Weise, Laila och Anders Bagge, Andreas Carlsson, Karl Martindahl och herren som tog fotot nedan Miss Inga, m.fl.
Behöver jag säga att mina kändiskåta ögon studsade som pingisbollar i ögongloben? Näää, riktigt så illa var det inte.

På bilden: Mira från Veckans NU!, Johanna från Glaze, Susanne och jag från Veckans Nu!

Inga kommentarer: