söndag 5 oktober 2008

Bakisnojja.

Denna helg har varit fylld av bakisnojja efter fredagskvällen. Kul var det, men jag kan berätta mer om det någon annan dag. När jag liksom smält att jag stod på en scen helt själv och skreksjöng Tom Jones låt "it's not unusual" inför ett fullsmockat ölhak på söder. Jag har inte vågat ladda över fotona från kameran ens, kanske väntar till imorgon. Sen kan jag nog berätta om den roliga kvällen, som blev lite för rolig för mig. :)

Nu är jag nyss hemkommen efter en lång promenad i ösregnet som avslutades på "vårt" pizzaplejs här i Örby. Känner mig ganska frusen, ska ta och lägga mig under en varm filt.

2 kommentarer:

EMELIE sa...

"Hej, har du testat svampar?" Årets roligaste och skummaste SMS fick jag ju av dig, hahahaha! KRAAM

Anna Nilsson sa...

Emelie: Okej, en liten förklaring om det inte framgick: Vi lekte Sanning eller konsekvens och det var några av mina jobbarkompisar som hittade på det där. Tycker det var rätt harmlöst ändå! :)