onsdag 21 maj 2008

Fetaost och förändringar på jobbet.

Helt plötsligt har jag börjat gilla fetaost! Har aldrig gillat det förr, men i lördags (under bakfyllan) började jag känna ett sug som har hållt i sig hela veckan. Hade jag inte vetat bättre så hade jag blivit oroligt...om man säger så.

Från det ena till det andra.... Det händer grejer på förlaget. Här kan man läsa om det.. Inom den närmsta tiden innebär det troligtvis mer arbete för mig, men det ska nog funka. Jag har redan jobbat över rätt mycket denna vecka eftersom jag hoppas på att kunna komma härifrån i hyfsad tid på fredag (då jag och Jonas ska till Halmstad). Vanligtvis har vi lämning på onsdagar, men denna gång ska tidningen till tryckeriet på måndag, så allt ska helst vara klart på fredag. Får se hur det blir. Lite trist att köra bil hela natten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom ni ska till Halmstad på fredag tar jag för givet att ni kommer o hälsar på oss vid fotbollsplanen vid Kattegatt på kvällen???!!! Hela gänget kommer va där;) puss o kram elin