fredag 23 maj 2008

Snart avfärd...

Idag mår huvudet mycket bättre. Tror faktiskt att skallebanket började avta lite efter att jag kollat på "Spårlöst". Vilket avsnitt! Helt klart är det så att lite gråt kan hjälpa mot spänningar i huvudet! :P

Idag ska Jonas och jag åka ner till Halmstad. Jag skulle gärna redan vara på väg, men sitter och väntar på material på jobbet...lite segt...att veta att jag har att göra, men bara sitta och vänta.

Alla ni som läser från Lokaldelen, nu vet ni anledningen till att jag troligtvis inte hinner till brännbollen/grillningen ikväll! :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad tråkigt att du inte hinner hem så du kan vara med på vår lilla "grillfest". Det hade varit sååå kul o träffa dig! fast det får bli en annan gång. Värst vad glammigt du verkar ha det!!! va kul att du fick fotografera. det är du ju jätteduktig på! det ser man ju på bilden du tog. fiiiin!
just nu sitter alla här nere i vår lilla hörna och har fredags-feeling och tjatar om hur kul vi ska ha ikväll. sköt om dig!/kram anita

Vanja sa...

Roligt att läsa om dina äventyr i El Stockholmo! Kram Lina HJ!