onsdag 7 maj 2008

Hooohoooo

Inte ens Jonas läser min blogg regelbundet. Igår gick han och la sig efter mig eftersom han ville gå igenom alla mina inlägg för att se vad jag har hittat på sen jag flyttade till Stockholm. Vilka är det som läser bloggen? Är det någon alls? Kan inte ALLA som läser lämna en kommentar, lets slå kommentarsrekord! (inte så svårt, jag har nog högst fått tre på ett inlägg)

Nu ska jag sätta igång och jobba, ska börja med lite korr och sen fortsätta med ett mixuppslag (härligt skvaller).

Ha en fin dag, ni som läser!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaag läser. =)

EMELIE sa...

Jag diggar din blogg STARKT!

Anonym sa...

Jag läser! Måste ju veta hur det går för er där borta =)

Anonym sa...

Jag läser så klart, som alla andra på ditt gamla bortglömda arbete;) massa kramar elin

cajza sa...

AnnaCajsa är på och läser om era spännande liv i storstaden :)
Mest kramar

Anonym sa...

jag är en trogen läsare. Är inne flera gånger om dagen för att se om du uppdaterat. Måste ju ha koll på vad du gör där uppe i stora staden. Kram på dig!

johanna sa...

Jag läser!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jag läser också förstås!!!
Kramis på dig/Moster

Anonym sa...

O jag från Helsingborg hälsar också på då o då :)Kram!

Anonym sa...

Okej då, jag smygtittar väl också lite ibland.

Mimmi sa...

Jag läser!!!

Sara sa...

jag läser ju!

Anonym sa...

Klart vi läser!!