fredag 9 maj 2008

Partyweekend

Snacka om stressig dag, har haft tonvis med jobb. Lite svårt att uppdatera i bloggen, Det får bli en mening lite då och då när jag väntar på nästa arbetslass. Men roligt är det! Jag har hellre att göra än att sitta och rulla tummarna!

Ikväll blir det fest här på jobbet för att "fira" att en av förlagets tidningar lägger ner, och att en ny föds. Mer får jag nog inte skriva om den saken...

Jag försökte hitta ngt roligt plagg på stan igår att ha till helgens fester. Tyvärr hade jag inte tillräckligt med tid. Som tur var så hade SOUK (en galleria) 25% på nästan allt. Jag hittade ett par jeans (som jag verkligen behövde), och två par skor (som jag verkligen var tvungen att köpa).

Nä nu kan jag lika gärna publicera det här inlägget som nog tagit ca en timme att skriva....

Trevlig helg allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Party, party, party. Och du som blir bakis av en liten after work, hur kommer du inte må imorgon då om ni har så stora grejjer att fira. Jisses.

Vi, å andra sidan, ska köra Hallandsloppet imorgon. Det var ju tur att vi inte propsade på att ni skulle anmäla er när det begav sej.

Have it good!